Det trängde på så mycket att hon inte hann komma på en ursäkt

Josefin: Hej! Det är "Josefin."
Jag: Nej men hej, det var oväntat.
Josefin: Ja, jag tänkte bara höra hur det var med dig. Vi hörs ju inte så ofta i vanliga fall.
Jag: Så sant, så sant. Det är bara bra, sitter bänkad framför TV:n just nu. Med handen söder om söder à la Al Bundy.
Josefin: Oh, vad mysigt. Själv är jag på väg hem. Ska träffa "Johan" när han slutar.
Josefin: Alltså du får ursäkta mig, jag har varit riktigt risig i magen hela veckan och måste gå och bajsa.
Jag: Jaha ok, vi hörs senare då.


Jag blev så bredsidad av den kommentaren att jag undrade om jag verkligen hört rätt. Men det hade jag, bortom alla tvivel. Hon berättade senare att hon hade fått knipa utav bara helvete och gå dubbelvikt för att hinna hem innan det hände en olycka.
Och nu undrar jag: Får man, som tjej, säga så där i telefon? Vi killar är ju lite på det sättet, "oslipade". Fram tills dess att någon av det mer sofistikerade könet råder bot på alla sånna där grabbiga symptom. Personligen trodde jag att det var tabu och strängt förbjudet för tjejer att prata om saker av denna typ, annat än möjligtvis med varandra. Finns det inte lagar kring detta?


Kommentarer
Postat av: Jen

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA,

2008-05-03 @ 18:26:21
URL: http://jenstar.webblogg.se
Postat av: Anonym

haha vad ska man säga? jag var bajsnödig :)

2008-05-16 @ 19:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0