Kalle

image2

Den där Kalle är en underlig individ, hans skägg i synnerhet.

Kalle tyckte det var skandal att den här bloggen bara har ett inlägg tillägnat honom och att han i detta blir uthängd som en riktig svikare. En sån där typ man helst inte hamnar i spåret bredvid när det ska springas staffett, för när krokbenet kommer är det ditt ord emot hans. Och Kalle har skägg, det gör honom trovärdig.

Som plåster på såren lovade jag honom ett till inlägg, så här kommer en konversation mellan mig och Kalle:

Kalle: Du och dina satans bastustunder, jag börjar ana vad som sker där inne
Kalle: Tre killar bastar tillsammans efter en misslyckad utekväll
Kalle: Klockan är halv fyra, ni är svettiga...
Kalle: Någon fäller skämtsamt kommentaren: "Nej, nu jävlar stockar vi."
Kalle: Ni skrattar skämtsamt men slutar snabbt och sitter sedan tysta och tittar på varandra.
Kalle: Någon tar det första steget, personen som är mottagaren spelar svårflörtad och frågar va fan personen håller på med...
Kalle: Men sedan ger han långsamt efter och framåt klockan 5-6 är chokladtåget mot Farsta Strand i full rullning
Alex: HAH! Nu fick jag det bekräftat att du sitter och skriver erotiska noveller riktade mot överviktiga och hårlösa män i medelåldern på friden. Jag har alltid haft mina misstankar.
Kalle: Busted.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0