Vi spelar oavgjort men förlorar matchen

Igår stod jag på Norra stad och hejade på AIK i årets första derby. Matchen var väl lite av en besvikelse, första halvleken bjöd AIK på riktigt bra spel. Andra halvleken var regnig och AIK påminde om en nydebuterande tonåring som famlar runt i mörkret utan att hitta hålet.
I 78:e minuten blåser domaren av matchen i närmare en kvart för att vår klack tyckte det var jävligt bra idé att kasta in tändare och mynt på hammarbys hörnläggare. Det är väl fan att man ska behöva skämmas för er. Det gör ont att säga det men just då önskade jag att jag stod på södra sidan.


Kommentarer
Postat av: kristian

MM SKITMATCH!!! Jag stod i södra ;) Kändes som vi förlorade när ni fick er straff -_-

2008-04-15 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0