Jaha, så vad händer?


Jag är på sjukhuset igen. Varför? Ja, det är man lite osäker på just nu, men min läkare har försäkrat mig om att många herrar i vita rockar har fått ställa in sina golfresor för att ta reda det.

Jag måste erkänna att det är svårt att upprätthålla någon slags regelbundenhet i sitt bloggande på sjukhuset. Det händer förbannat lite helt enkelt. Jag skulle så klart kunna göra långa utlägg om vilka prover som tas och vilka teorier som diskuteras runt fikabordet. Men det låter väl inte så himla spännande, eller?

Under tiden vill jag hälsa till Elin! Hon är mycket trogen min blogg, det märks. Ibland när jag inte har bloggat på ett tag, som nu, så skickar hon iväg ett litet SMS och frågar hur det är. Det är lite gulligt, och väl uppskattat.

MMS

- Hej Elin! Jag är nere på botten men jag reser mig igen.


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan



Om du bli medlem via denna länken GRATIS http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 får du ett presentkort på KICKS på 150 kr om du värvar några kompisar/familjemedlemmar.



Läs mer på min blogg annars :)

2008-08-13 @ 09:44:28
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Elin

Nu blir jag rörd! Vad gullig du är. Se till att bli frisk snart!!

2008-08-13 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0