Uppdateringar

Jag ogillar typen av inlägg du hittar på Blondinbellas blogg, som går ut på att berätta exakt (ofta felstavat) vad som har hänt den senaste tiden, men ett par uppdateringar har jag väl gjort mig skyldig till. Då kan jag lika gärna gå all out:

Förra veckan skrevs jag ut från sjukan (hurra!). Första skolveckan är avklarad (phew!). Har mattetenta på torsdag (boring!). Åt en glass nyss (mums!). Snart ska jag sova (trött!!!)

En efterrätt på en sektionsgasque kan se såhär god ut:

Hej
/ Personalen

Kommentarer
Postat av: krille

duktig alle =)

2008-08-27 @ 01:32:07
Postat av: Linnea

du ogillar min blogg också :(

2008-08-30 @ 13:51:09
URL: http://slaugher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0