Ett tomrum

Jag inser att bilden är väldigt fånig, att det ser ut som jag håller på att trilla ur sängen. Tanken var att jag skulle få med datorn som som jag skrev inlägget på, det gick väl sådär.

Istället uppdaterar jag med lite bilder på min fot. Varning för starka bilder och allt det där.

(namnlöst)

Såhär såg den ut innan operationen igår, svullen utav helvete. Med en stor vätskefylld böld de inte riktigt vet var den kommer från.

fot2

Jag älskar såna här äckliga saker och var så nyfiken på att se vad som skulle komma ut när de skar upp foten att jag höll att gå av på mitten. Men under operationen gömde de foten bakom ett stort grönt skynke så jag kunde inget se. Istället satt jag och sms:ade med folk medan kirurgen mumlade saker som "Helvete vad det rinner, mer sug", och sådant. I bakgrunden gick någon blandningsskiva med låtar som Africa och The final countdown, det hela var väldigt dramatiskt.

fot3

Idag kom de in och skulle lägga om bandaget, till min stora förvåning hade jag ett hål i foten. Säkert 5-6 cm djupt. De hade gått ända in bakom hälsenan och spolat rent. Känns lite fräscht faktiskt. Imorgon ska de spola rent en gång till är det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0