En kort grej, bara

Detta har gnagt på mig ett tag nu. För en vecka sedan fyllde jag år och ställde till med kalas. Det var en massa folk här och ibland är det svårt att ha koll på alla. Ni vet hur det är. Plötsligt kommer någon fram till mig och säger, "Alex, någon har spytt i din säng"

Ganska vidrigt, eller hur? Ett par frågor cirkulerade i mitt huvud just då. Hur lyckas man spy i någons säng? Kom spy-reflexen som en blixt från klar himmel? Så snabbt att det var omöjligt att ÅTMINSTONE böja sig fram och lägga pizzan på golvet? Tydligen.

Framförallt har jag inte hört något sedan dess, ingenting alls. Om jag av någon otänkbar anledning skulle bli så redlöst full att jag häver upp mitt magsäcksinnehåll med tillhörande galla på någons kudde skulle jag ÅTMINSTONE be om ursäkt.

Vad är det för jävla skitstil?

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var inte jag iaf! :D



Men ja, ytterst ouppfostrat, sen kan det vara så att om man är så full att man spyr i en säng så kanske man inte riktigt kommer ihåg det...

2008-12-15 @ 21:50:33
URL: http://fia35.blogspot.com/
Postat av: Ökenboll

ähh fan va crowded det blev! gg

2008-12-16 @ 05:02:37
Postat av: Linnea

euw. vrf bjöd du inte mig :(?

2008-12-30 @ 17:00:57
URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0