Jag gillar att sno saker

♥Nämn någon som gjorde dig glad igår: J.D
♥Vad gjorde du kl 8 i morse? Höll på att somna
♥Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Sparkade igen mitt kylskåp som stått öppet hela natten.
♥Det sista du sa högt? Sjungandes: In this river all shall fade to black [Lyssna]
♥Vad har du druckit idag? Ett mycket ljummet glas mjölk.
♥Vad var det senaste du åt? En smörgås med köttfärssås.
♥Vad var det senaste du köpte? En ost- och baconburgare, och öl.
♥Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är typ träfärgad, det här var en dålig fråga.
♥Vad är det för väder hos dig just nu? Soligt som fan tror jag, folk tycker att jag skall åka till rådis. Jag har ont i benet.
♥Godaste glass-smaken? Choklad
♥Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Mjae.
♥Sover du tungt? Har aldrig listat ut det där, själv tycker jag att jag vaknar av minsta lilla. Mina vänner påstår att jag inte går att väcka.
♥Drömmer du mycket? För lite. Gillar att drömma.
♥Mardrömmar? Brukar för min del gå ut på att jag sitter i en biograf full av vänner och bekanta och ser på hur massa hemska saker händer ur mitt eget perspektiv. Mycket rubbat.
♥Vilket ämne är roligast i skolan? Minns inte, programmering kanske? Hade lika roligt i alla ämnen tror jag. Vi lyssnade inte så noga.
♥Trivs du med ditt jobb? Faktiskt. Även om jag förmodligen säger upp mig snart
♥Favoritklädsel? Mörka jeans och en T-tröja. Kavajen har börjat växa på mig dock (inte bokstavligen).
♥Favoritlåt just nu? Black Label Society - In This River
♥Vad ser du om du tittar åt höger? En gitarr lutad mot min säng.
♥Vad gör dig glad just nu? Alvedon.
♥Vad ska du göra härnäst? Choklad... blev sugen på choklad. Choklad gör mig glad.
♥Höger- eller vänsterhänt: Höger
♥Humör just nu: Beslutsam
♥Favoritgodis: Choklad
♥klädsel just nu: Ett par jeans
♥Musik just nu: Black Label Society - In this River (tjatigt, jag vet)
♥Sommarplaner 2008: Impulsiva beslut.
♥Hur många kuddar sover du med: 4, använder aldrig mer än 1.
♥Spelar du nåt instrument: Gitarr
♥Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
♥Vilka är viktigast för dig: J.D, Elliot, Turk, Carla, Bob Kelso, Dr.Cox med flera.
♥Bio eller promenad: Krogrunda
♥Är du kittlig: Under fötterna, ibland.
♥Snarkar du: När jag sover på rygg. Jag sover aldrig på rygg.
♥Stjärntecken: Skytte
♥Äckligaste insekten: Såg gladiator igår, larver är ganska äckliga.
♥Vad vill du jobba som? Speltestare. Pluggar till civilingenjör istället.
♥Stökigt eller välstädat? Lagom stökigt.
♥Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, hellre fallskärm dock.
♥Anser du att du är stark? Har varit starkare.
♥Vad gör du om du får hicka? Sticker ut och joggar.
♥Vad längtar du mest efter just nu? Att inte ha ont i benet.

Kommentarer
Postat av: Fia

Vore väldigt roligt om din kavaj växte på dig! En dag så vaknar du och inser att hela ditt rum är täckt av en ofantlig kavaj!



Tror du ordet ofantlig kommer från elefant?

2008-07-26 @ 11:03:34
URL: http://www.fia35.blogspot.com
Postat av: Linnea

haha roliga svar.. hur är det med dig?

2008-08-12 @ 02:30:26
URL: http://slaugher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0