En ny raggningsreplik

Jag testade den på Anna idag, såhär gick det till:

Jag: Anna...
Anna: Ja?
Jag: Dricker du mycket light-läsk?
Anna: Va? Nä.
Jag: Du verkar ha fått i dig för mycket aspartam.
(tystnad)
Jag: Du är SÖÖÖÖT!! Haha.
(tystnad)
Jag: Det är en raggningsreplik.
(tystnad)

Anna: Aspartam är ju bara konstgjort socker, då ser jag konstgjort söt ut eller?
Jag: Nej, äh... Du tycker att det är en dålig replik alltså?
Anna: Ja.
(tystnad)
Anna: Jag ska pierca tungan och köpa en såndär kuksugarpiercing.
Jag: Va?
Anna: Ne, jag skojade bara. Jag ska duscha.


Och så gick hon och duschade. Kvar satt jag och visste inte riktigt vad som hänt. Ska nog prova repliken en gång till i helgen, verkade inte som att Anna var på uppraggningshumör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0