Quazimodo kommer att ruinera mig

Det står just nu en kund mitt framför näsan på mig och väntar på ett besked. Allt är i sin ordning, förutom att jag läste något så förbannat roligt alldeles precis. Jag känner mig återigen som den nederländska talkshow-hosten Eric Hartman vars karriär gick åt pipan när han började skratta åt en cancerpatient mitt under en livesändning. 

Se hans karriär gå i kras HÄR.
Varning: Du kommer att skratta, högt och hjärtligt.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen, när som helst kommer det att brista för mig. Sedan är det jag som får sparken. Hon är nämligen väldigt kutryggad den här damen som står och väntar, påminner lite om Quazimodo. Hon kommer med all säkerhet tro att jag skrattar åt henne.

Nu ska jag låsa in mig på toaletten och fnissa tills kusten är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0