Operation Beardface

Jag är en ganska uttråkad människa nu för tiden. Tror att jag överskattade min fantasti en aning, jag är inte så förbannat påhittig trots allt.

Ett par experiment har jag i alla fall genomfört. En serie fruktlösa experiment vars fullföljande inte har lett till mer än en mild lindring för den rastlöshet som tar upp hela min tillvaro.

Idag inleder jag ett nytt experiment. Operation Beardface, kallar jag det. Scrubs ni vet? Dr. Beardfacé. Äh, skitsamma.

Det går ut på att undersöka hur lång tid det tar innan folk börjar klaga på att jag har slutat raka mig. Mina pengar är på tre veckor. Om man inte räknar polisongerna, Fröken Svår kommer att börja hacka på dem redan efter dag 6. Lyckligtvis är hon utomlands, för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0