Historien om hur mitt skägg bytte frisyr

Jag klev ut ur en tobaksaffär någonstans vid Drottningholmsvägen och hoppade på cykeln igen med en flaska Powerade. Med en hand på styret och poweraden i den andra manuvrerade jag mellan bilar och fotgängare, smidig som en mycket skicklig inbrottstjuv.

Sedan fick jag för mig att stänga den där underliga lilla korken. En sådan som man bara trycker ner igen, ni vet. Tyckte att det skulle vara enklast att göra detta med hakan eftersom min andra hand var upptagen med att vid flera tillfällen rädda mitt liv från vårdslösa bilister. Det var ett misstag. Kort sagt var jag inte alls nöjd när jag stod framför spegeln och beundrade den kala fläck som nu prydde min haka. Det såg förjävligt ut.



                            You are about to make a mistake.

Kommentarer
Postat av: Julia

hoppas allt är bra med dig

2008-06-05 @ 22:16:36
URL: http://rozaglitter.blogg.se/
Postat av: Fia

haha.. grymt underhållande! Du borde ha ett mer tåligt skägg!

2008-06-08 @ 20:23:46
URL: http://www.fia35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0