Saker jag har saknat med sjukan 1:

MMS


Frukostbuffén. En jamaican som har legat här i flera veckor går fram till en sjuksköterska och börjar med mycket bruten engelska förklara att de borde servera en mer variabel frukost. "Same damn ting every day mon. Same ting!"

Sist jag låg på sjukan en längre tid, vilket vara Juli-Augusti förra året fick jag inte äta alls. Dropp i form av en vit gegga rakt in i hjärtat var det som gällde. 1700 smaklösa kalorier om dagen. Somliga vet inte hur bra de har det. Detta, mina vänner. Detta är lyx.


Kommentarer
Postat av: Linda

De där smörgåsarna så ginte alls dumma ut =) Varför har du legat på sjukan?

2008-06-12 @ 10:57:02
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0