Tag chansen

Nu blir det en morgonpromenad till McDonalds i västberga, lunchdags för min del. Det är folk i huset iigen och jag kan inte gärna börja smälla i skåp och leva rövare i köket klockan fem på morgonen.

Sedan gör vi såhär, att ni ringer mig när ni vaknar. Vem som helst. Alla som har mitt nummer vet jag är bra och trevliga människor. Den som ringer mig först bjuder jag på... Ja, det får väl bli er lunch och min middag, antar jag. För nu börjar bli förbannat uttråkad.

Det är lite som en kontaktannons det här. Ensam jätte söker kompanion. Vad får ni ut av det? Ja, har ni inte ens lite roligt har ni alla fall fått en gratis lunch.

Kommentarer
Postat av: Linnea

bjuder du på lunch om jag ringer? :)

2008-06-24 @ 17:44:50
URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0