Busringning, 16:55

Jag: Välkommen till Amgen
Tjej: Hej, varför skulle man prata engelska?
Jag: Ursäkta?
Tjej: Ja, jag fick det här numret av en kompis hon sa att man skulle prata engelska
Jag: Det hör du väl att jag inte gör.
Tjej: Ok, men vad är det här för företag?
Jag: Ett biomedicinskt företag
Tjej: Ok, men vad gör ni?
Jag: Vi har bland annat utvecklat en medicin som heter aranesp
Tjej: För kukar?
Jag: Nej, inte för kukar. Det är inte riktigt det vi håller på med.
Tjej: Inte? Ok, men får man knulla med dig då?
Jag: Nej, jag är upptagen. Tyvärr.
Tjej: Så du har flickvän och sånt?
Jag: Ja, jag brukar kalla henne för regeringen.
Tjej: Hur mycket går hon för då? 100-120 kronor?
Jag: Du får nog spara din veckopeng i många år för att ha råd är jag rädd.
Tjej: Aha... men hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0