Ibland får jag konstiga idéer

Typ att jag skulle passa bättre i glasögon. Tror jag skulle se lite mer sofistikerad ut, eller något. Vad tror ni?

Har hört att det finns folk som haft glösögon hela livet och sen pungat ut massa tusenlappar för en sån där laseroperation. Sedan kommer de på att de inte passar utan, eller att de känner sig nakna. Vad gör man då? Jo, man fixar ett par glajjor med helt vanligt glas. Det där får jag undersöka.

Har aldrig lyckats hitta ett par solbrillor jag ser riktigt fräsig ut i. Jag ser mest fånig ut.  Jag tror det har med min näsa att göra, det ser ut som en sån där fake-näsa med tillhörande brillor man kan köpa på buttericks. Varken sofistikerat eller fräsigt, bara fånigt.


Ett fån

Kommentarer
Postat av: Elin

Tjuuusigt Alex!

2008-05-22 @ 16:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0