Peab bygger nytt

MMS

Jag undrar hur snacket gick på kontoret när de klubbade igenom detta.

Man i kostym 1: Vad ska vi kalla skiten då?"
Man i kostym 2: Jag är så jävla less på de gamla vanliga namnen, "dammvippan, städrocken" och allt det där.
Man i kostym 3: Jag håller med, vi kör med något riktigt jävla radikalt den här gången.
Man i kostym 1: "Snippan", vad tror ni om det?
Man i kostym 2: Vilket jävla skitförslag, tänker du aldrig innan du öppnar käften? Nej,  "Muffen" tycker jag att vi rullar med, kommentarer?
Man i kostym 3: Storslaget! Vem kommer inte att vilja flytta in då?
Man i kostym 1: Bra där.
Man i kostym 3: Klockers.
Man i kostym 1: Skön där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0