Smileypratare

Du vet typen, alla är vi skyldiga till det emellanåt. Någon berättar nånting men du orkar inte riktiga engagera dig i konversationen, kanske har du en mer intressant konversation på gång i en annan ruta. Istället droppar du en smiley lite då och då för att visa att du inte har gått afk - som vi säger i branschen. 

Vissa däremot, har gjort det till någon slags vana att bruka denna reducerade form av kommunikation.  Det är som vinka åt en blind eller att skrika åt en döv. Man kan sitta och berätta om planerna för helgen, nu snackar vi inte "Äh, jag ska ta det lugnt och spana körslaget"-planer utan storslagna planer.

- Den här helgen kommer bli grym. 
-  =)
-  Vi tänkte slå på den stora trumman och köra en kräftskiva med nubbe och sånt. Jag har fixat solparasoll o hela karusellen.
-   ^^

- Idag går jag och köper en riktigt stor diamantjäkel till ring och går ned på ett knä.
- (h5)

- Cancer säger dem att det är, jag är körd som en björn i Jörn.
- :´(

- Varde ljus
- (Y)

David Liljegren är en ökänd smileypratare. Dagen han berättar att hans fru ska föda är dagen jag svarar med ett sms:

<:o)


Kommentarer
Postat av: Yorii

>:3

2008-05-07 @ 18:32:10
Postat av: Anonym

nähh! David svarar alltid "sitter"

2008-05-08 @ 23:21:23
URL: http://www.fia35.blogspot.com/
Postat av: anna

david skickar bara massa :D

2008-05-10 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0