Bartömning

Igår fick jag för mig att denna fylla ska på något sätt dokumenteras eftersom att den kommer att gå till historien. Beordrade därför att det togs en bild på mig varje timme. Här kan ni alltså följa min resa in i dimman från första ölen.



*Bild timme 1*


Två timmar in i drickandet står jag alltså och smuttar på en x-cider. Denna bild är förbannat dålig för mitt personliga varumärke, men jag bjuder på den.


Vid timme tre gjorde jag min come-back genom att vinna ett shot-race. Piggelinen var väl nån sorts trophé misstänker jag.



Timme 4. Ölspel. Suddigt.



Nästa bild såg ut såhär. Det var den sista bilden på kamerans minneskort.

Sedan var allt tömt och glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0