Yoggin gick ned och makaronerna var i alla fall goda

Så var det dagens sunda gärning. "Varför inte ta tjuren vid hornen?", tänkte jag och gick ned till Q8 för att köpa mig ett rackarns litet kinderägg.

Det kändes förstås ganska pinsamt att bara gå till kassan med ett kinderägg så jag plockade på mig ett paket snabbmakaroner och en Yoggi också.



En man i kön skrattar och säger "En yoghurt, makaroner och ett kinderägg, är det dagens talriksmodell det?", jag svarar inte. Jag nickar bara, betalar och pinar hem.

Nu är Yoggin är slut, makaronerna tog jag till middag och kinderägget... Ja, kinderägget ligger fortfarande på mitt skrivbord. Töntigt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0