Samtal med Oskar, 09:30

Alex: Jag var på krogen med Dan och Alexandra från Norrköping i helgen.
Oskar: Okej.
Alex: Jag satt där och pratade med Alexandra och Dan... Han gjorde... fan den mest imponerande attacken jag någonsin sett.
Oskar: Dan?
Alex: Ja, det var helt jävla otroligt.
Oskar: Mhmm.
Alex: Så vi sitter där i en soffa, Dan är lite av the third wheel, liksom.
Alex: Musik är ganska hög så jag och Alexandra sitter och pratar i varandras öron.
Alex: När jag sedan tittar upp är Dan borta. Jag tänkte att han kanske gått på muggen eller något och vi fortsätter med vårat.
Alex: Efter ett tag frågar jag om hon såg vart Dan tog vägen.
Alex: "Han sitter och hånglar med någon brud där borta", svarar hon och pekar mot en soffa en bit bort.
Oskar: Linda Plog?
Alex: Nej nej, en SNYGG tjej.

Alex:
I alla fall, efter ett tag går han iväg och hon sitter kvar. "Vad hände där bak? Känner du henne?", frågar jag.
Alex: "Nä, jag fick blicken", svarar Dan.
Alex: "Ok, så vad hände?"
Alex: "Hon sa att hennes favoritband var Blink 182, så jag avbröt.
Oskar: HAHAHAHAHA. Dan alltså.
Alex: Vilken jävla legend.

Kommentarer
Postat av: ökenboll

Jag börjar trivas på den här bloggen

2008-12-09 @ 22:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0