Annars då?

I övrigt har det varit en alldeles fantastiskt händelselös vecka. Spenderade de två första dygnen i morgonrock. Det fanns liksom inget som kittlade mitt intresse tillräckligt för att förmå mig att lämna huset.

Min mobil är trasig, igen.

Har ätit hemlagad mat en gång under hela veckan, hade jag haft en kamerateam efter mig hade vi kunnat kalla filmen "Super Size Me" eller "Honey, I shrunk the wallet"

Min rock är trasig.

Träffade Meidis morsa igen, hon är approximativt ganska så cool. Framförallt bjöd hon på en massa godis. Semisyntetiskt skit, visserligen, men det är tanken som räknas. Jag tror vi fick med oss ett helt kilo, resterna donerades till fattiga studenter.

Mina hörlurar är trasiga.
För att avsluta på en positiv not kan jag även säga att mina hörlurar fungerar till 50%. Jag ser det lite som att glaset är halvfullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0