Det stora frukostpusslet

God morgon! Blev rätt sent igår. En kall, mosad cheeseburgare åt sidan har jag inte ätit på ett dygn. Ska bli gott med lite frukost!

(namnlöst)

I skafferiet hittar jag lite tortillabröd och några smulor flingor som har samlat sig i botten. Kalla mig fantasilös men detta kittlar inte mina smaklökar.

(namnlöst)

Ok, vad har vi här då: Utgången filmjölk, vaniljkräm, senap, saltgurka, kräftost, vispgrädde, hovmästarsås, sylt, vitlökssill; och något jag brukar hitta på att jag är dödligt allergisk mot: tonfisk. Det är som någon har lämnat den där för att håna mig.

(namnlöst)

Men så äntligen, ett genombrott!

Kommentarer
Postat av: krille

Vore kul med en mat-kategori =) du har en hel del poster som skulle kunna falla under den kategorin ^^

2008-10-25 @ 23:16:54
Postat av: krille

Vore kul med en mat-kategori =) du har en hel del poster som skulle kunna falla under den kategorin ^^

2008-10-25 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0