Min dag

Tenta idag, det gick väl sådär för att vara extremt överoptimistisk. Kanske förväxlar de min tenta med någon annans, man kan bara hoppas. Så jag gick hem, och sov. Länge. Vaknade för ett tag sedan och kände mig så in i helvete bakis utan att ha dränkt mina sorger. Torr i munnen, sprängande huvudvärk och allt det där, ni vet hur det är.

Vinglade ut i badrummet och tog en riktigt varm dusch. Sådär varm att det gjorde riktigt ont under ett litet tag innan huden vant sig och blev alldeles rödflammig. Blev riktigt hungrig i duschen så jag torkade snabbt av mig, knöt en handduk lite slarvigt runt midjan och gick ut i köket. I kylskåpet hittade lite gammal currykyckling som jag nu sitter vid datorn och våldför mig på.

Tråkigt, eller hur? Tänk om alla mina blogginlägg såg ut såhär.

Kommentarer
Postat av: Kim "k" Sihlberg

isåfall skulle jag börja kalla dig blondin-Alex:D

2008-10-21 @ 00:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0