Saker jag inte litar på

Det finns ett par saker som jag inte litar på. Att diskborsten rengör sig själv samtidigt som tar bort smuts från disk till exempel. Det känns osannolikt.

Handtaget på insidan av toaletter är typiskt ofräscha. Det räcker med att en ohygienisk liten jäkel struntar i att tvätta händerna. Dem ska ni akta er för.

Inte ens min tandborste har mitt fulla förtroende. Kan aldrig vara helt säkert på att den förblivit oanvänd sedan jag borstade tänderna senast. Varför jag alltid sköljer den i skållhett vatten i minst 10 sekunder innan jag borstar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: haha, än är jag inte klar på långa vägar, men vi får väl se. är du klar med den eller?





men seriöst, det vore typ nice att ha en ny tandborste varje dag :P IDAG KOMMER OVVEN!

2008-10-08 @ 15:45:21
URL: http://priapism.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag använder din tandborste för att rengöra mig mellan tåna när du sover..

2008-10-08 @ 20:44:31
URL: http://www.fia35.blogspot.com
Postat av: Bror

A jag borde nog börja spola min tandborste så som du gör eftersom man vet ju aldrig när du får för dig att min tandborste är din igen...

2008-10-09 @ 19:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0