Jag vet inte jag

En veckas uppehåll i bloggandet, nu kliar det i fingrarna ska ni veta. Det har hänt en hel del, och det kommer historier, det lovar jag. Men inte just nu, jag är inte på humör.

Skulle jag till exempel börja dra historier från Sjöslaget skulle jag lägga fokus på helt fel saker. Som att jag skrapade upp knät rätt ordentligt. Och att jag missade lunchbuffén på grund av tidsskillnaden. Kanske skulle jag tala illa om folk som gjort bort sig på fyllan åt alla håll och kanter, trots att allting egentligen är förlåtet.

Trots att jag egentligen hade så förbannat kul på den där kryssningen att jag blir lite småbitter när jag tänker på hur lång tid det kommer ta innan jag känner den bekymmersfria glädjeyran igen.

Kanske är det just det som är problemet.



Kommentarer
Postat av: Fia

Fias hyttnr!!! YAY

2008-10-17 @ 20:31:24
URL: http://www.fia35.blogspot.com
Postat av: Mickan

Hahahaha... ser ut som att du har världens längsta arm ;P

2008-10-18 @ 15:52:16
URL: http://smas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0