Är DU i riskzonen?

Surfar in på aftonbladet och möts av den här bilden:



Smaltjock?
Det låter inte bra det, inte särskilt bra alls. Att dömma av bilden så ser det ut som mannen lider av en tjockmage, kanske är låren oproportioneligt smala. Alla vet ju hur förjävligt det ser ut. Ni vet de där typerna man ser på gymmet ibland som ligger på bänkpressen och för ett jävla väsen varje gång stången ska lyftas. Sedan ställer dig sig upp, balanserar sina massiva överkroppar på ett par oroväckande smala ben.

"Det är jättebra att du tar 135 kg i bänk. Men bär inte för tunga kassar hem från mataffären, för då går benen av på dig", tänker jag och betraktar hans hönsliknande kroppsform.


Kommentarer
Postat av: Jakob

Du ritar höns som en jävla lodare. Vill du ha en höns ritar tävling, ring mig. 0702663713

2008-09-11 @ 23:20:11
Postat av: Fia

Jag känner igen den hönan.. Känner jag honom? Vet du har mycket virtuellt vatten det har krävts för att ett kg av henne ska finnas till?

2008-09-12 @ 20:22:29
URL: http://www.fia35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0