Dagens offer

Kontrollskrivning och jag har inte hunnit kolla vilken sal jag borde vara i, jag brukar sällan hinna göra detta. Jag är en riktig liten slarver.

Ibland SMS:ar jag någon i samma grupp. Ibland chansar jag lite, går in i fel sal och tvingas ursäkta mig ett par gånger innan jag hittar rätt. Det vore dock extremt dåligt för mitt personliga varumärke att SMS:a någon 08:10 och fråga någon vilken sal provet ska skrivas i. Det ser inte bra ut, helt enkelt.


(namnlöst)

I sådana lägen får man gå lite på feeling istället. Jag hittar någon i folkmassan jag tycker att jag känner igen, han ser dessutom ut att ha bråttom han också. Honom följer jag efter.

(namnlöst)

Som en mycket erfaren stalker sänker jag takten lite för hålla mig på osuspekt avstånd. Men inte så mycket att jag riskerar att tappa bort honom.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag ser aldrig dig i tekniska högskolan. det är sjukt med tanke på hur mycket jag hänger där. är allt bra med dig? var längesen känns det som. possi.

2008-09-28 @ 20:30:06
URL: http://slaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0