Hur den här helgen fördärvat min morgon

Det är måndag morgon och jag har försovit mig en smula. För att hinna i tid måste jag verkligen skynda mig, saker måste klaffa. Gå snabbt, pang pang pang, liksom.

Men när jag står i hallen och gräver i fickorna märker jag att jeansen saknar plånbok. Min rock har jag glömt hos Meidi (Hennes blogg läser ni med fördel HÄR) och mina skor är fortfarande blöta. Ingenting tycks vara gångbart denna morgon.

 

Vi tar det punktvis:

 

1) Plånboken hittade jag liggandes på tork i köket.

 

MMS


2) Hur glömmer man sin rock, kanske ni undrar? Man hänger den på tork och går hem i en cerisefärgad (cerise alltså, inte rosa. CERISE.) overall istället.

 

DSC02407


 

3) Skorna ska vi inte ens tala om, än mindre lukta på. Fy fan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0