Sömnbrist, eller något

Går in i badrummet för att ta mig en dusch. Det mesta går på rutin, mina tankar är någon helt annanstans.

Jag tar av mig kläderna och plockar fram en ren handduk som jag hänger upp snyggt och prydligt på en krok. Kalsongerna slänger jag i toaletten och sedan kliver jag in i duschen och börjar tvåla in mig. Plötsligt stannar jag upp - stänger av kranen, kliver ur duschen och går tillbaka till toaletten. "Va fan?", säger jag samtidigt som jag plockar ur de blöta kalsongerna och slänger dem i tvättkorgen, skakar på huvudet och hoppar in i duschen igen.

Va fan?

Kommentarer
Postat av: Mom

Det förklarar varför jag hittade ett tomt jospaket i köksskåpet i morse när jag skulle ta fram ett glas = )

2008-09-26 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0