En saknad, en önskan, en längtan.

Sedan dagen jag fick höra att jag inte kommer att få tillbaka min mobil har jag känt en enorm saknad. Det var en bra telefon. Den kunde spela musik och man kunde ringa mäkta långt med den. Tvärs över atlanten kunde jag ringa, helt utan problem.

Men det jag saknar mest är den schyssta kameran. Jag kunde ställa in mobilen så att det varken syntes eller lät något när jag tog en bild. Jag var bloggvärldens motsvarighet på tidningarnas paparazzis. Ingen gick säker. Ett klick och ett SMS senare och bilden låg uppe på min blogg.

Jag behöver en ny kameratelefon. En sån där med inbyggd GPS så att den kan hitta tillbaka till mig om den försvinner.

Kommentarer
Postat av: krille

tack för en ny säsong av skön bloggning =)

2009-01-25 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0