"Begagnande sanitetsbindor"

Alltid fascinerats över de där små lådorna man hittar på toaletten. Självklart inser jag att begagande i det här sammanhanget bara betyder använda. Men är inte det att göra det hela lite övertydligt? Tror de att folk skulle lägga oanvända bindor i den där lådan om det bara stod "Sanitetsbindor" ? Som att det vore en liten nödlåda som man kan fylla på om man känner att man fått med sig lite för många bindor.

Tänk om det där misstolkades helt. "Fan, nu sprutar det lingonsaft utav bara helvete där nere och jag har inga bindor med mig." och så kollar hon sig omkring lite desperat och  ser den där lådan. Praise da lord, här finns ju begagnade bindor! Jag köpte en begagnad cykel i somras, och det gick ju bra."

Haha. Kan ni tänka er?

Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du mår ju inte bra. Det där var nog dagens äckligaste..

2009-03-29 @ 15:40:57
URL: http://fia35.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0